Şu duygu durumuna girdiğimden beri kafama köylü anılar canlanıyor: 1- üniversitede bir proje dersinde kompozit yapı elemanları olarak kerpiç ile ilgili bir sunum yapmıştım. 2- lisedeyken müze gezisine gitmiştik müzenin kapısından içeri bakıp yerleri tertemiz görünce ayakkabılarımı çıkarmak istemiştim arkadaşım zorla durdurmuştu beni. 3- bir internet blogunda tanıştığım ve Kanada’da yaşayan Türk bir kıza bizim de bir köylümüz var Almanya’da yaşıyor demiştim, sonra da köylümüzün bütün hayat hikayesini kıza anlatmıştım. Kız sadece hımmm, iyiymiş gibi bir şey demişti.

User not found

@Ernoben
·
Bulgur pilavını yiyip uyursam böyle olur tabi, Keloğlan gibi köylü köylü ezgiler saçarım
Ver Beni Düşlerimi...
Gitmek kolay (hımmm) Ya sonrası Silebilir misin? Sende kalan Dudaklarımın nemini Atamazsın biliyorum Sende solan yüreğimi Silebilir misin? Sende kalan Dudaklarımın nemini Atamazsın biliyorum Senle solan yüreğimi open.spotify.com/track/6R2yXcycS...
Müzik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şey Canım Sen Evde Mi Kaldın ?
Çevremdeki insanların ne zaman evleneceksin hımmm evde kaldı bu şakalarından bıktım. Olmuyor olduramıyoruz. İlişkiler ciddiye binmiyor. Kimse ciddi düşünmüyor bu da artık yorucu ve yıpratıcı. 30'a yaklaşan her kadının her erkeğin kabusu bu ... Ya sizene demek yok. Evlensen çocuk yok mu ? her zaman gelecek bir soru ve merak bıktırdınız ya. BIKTIRDINIZ!!!
Hımmm
😅😅😅
Hayata Dair

Melih Karataş

@Akakiy2evic
·
Yine sarhoşken birine mesaj atmışım
Etkilenmesini beklediğim satırları hor görüyor olması ihtimali gururumu tuz buz ediyordu.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Hayata Dair
Anasını satayım herkes tüccar olmuş, bütün beşeri ilişkilerde herkes kendi namına kar payı hesaplıyor herkes daha kazançlı çıkmanın derdinde; herkes kendi namına daha fazla fedakarlık istiyor, daha fazla sevilmek, daha fazla değer görmek, daha fazla ilgi görmek istiyor. Napıyorsunuz her gece uyumadan önce muhasebe kaydı mı tutuyorsunuz? “Hımmm bu arkadaşıma onun bana verdiğinden daha fazla değer verdim ona bugün, zarardayım en iyisi yarın hiç değer vermeden değer göreyim ki zararım kapansın” böyle mi yapıyorsunuz olm?