Ciddiyete cıvımanın büyüsüne inanıyorum efenim. Ciddiyetin insanı yozlaştırdığını düşünüyorum. Kanaat sahibi insanlarımızın mesela öğretmenlerimizin pek de hoşuna gitmeyecek şeylerdendir bu, ciddiyetin sürmesini plastik bir inatla istemeye devam ederler. Lisede din kültürü dersinde kanaat ile ilgili slogan bulmamızı istediklerinde "Red Bull kanaatlandırır" dedim diye azar işitmişliğim var sevgili türdaşlarım:D Oysa gülünebilirdi, sadece gülünebilirdi. Kasılmadan, robotik tavırlar takınmadan gülünebilirdi. Ama her şeyi karartıp zift eyliyorlar. Yaşamı tüm renklerden soyutlayıp griye bile şükredecek konuma sokuyorlar bizleri. Yaşam bir sürdürme haline dönüyor. Gülmeden, karanlığın içinde, tüm renklerden uzak soğuk fırtınaların ruhlarımızı uzak diyarların yabancılığına bırakmasını bekliyoruz. Birer sürdürme ustası haline gelerek!