Biz, Türkçe konuşanlar, Türkçeyi yazı dilinde de bilmek mecburiyetindeyiz, eğer bir şeyler anlatmak istiyorsak... Ama, amaç her ne olursa olsun, yazım kılavuzunu bilerek yazmalıyız. Bunu neden yapmamız gerektiğinin sorgulanmasını da yine ancak bununla yapmalıyız. Elimizdeki dille... Oyunu kuralına göre oynamalıyız, hatta mümkünse kendi kurallarımızı koymalıyız. Dil ve o dilin kurallarını bir sınır olarak görüyorsak yine aynı sınırla bunun kırılabileceğinin de farkında olmalıyız...