Epiphany
Aslında hayal etmediğim bir mesleği yapıyorum diş hekimiyim.Şiir okumayı çok severim roman ve hikayeler ikinci sırada soyut şeyler daha çok bana göre. Sonuçta hayal etmek insanoğlunun en tanrı tarafıdır.
ne zaman adam gibi adam oluyor insan?
çok gezdiğinde mi? çok gördüğünde mi? çok bildiğinde mi?
çok ünlü, çok zengin olduğunda mı?
çok sevildiğinde mi ?
yoksa bunların hepsi bi kenara; adam gibi sevdiğinde mi?