Ölümlülerin Tanrıdan bahsetmelerinin nedeni deliliklerini gizlemek istemeleridir. Onunla ne kadar uzun süre ilgilenirseniz sapkınlıklarınıza o kadar çok mazeret bulursunuz. Tanrı? Resmen kabul edilmiş bir demans halidir.
Gerçek bu kadar sıkıcı olmasaydı bilim Tanrıyı ıskartaya çıkarma konusunda bu kadar gecikmeyecekti. Ama azizler gibi Tanrı da gerçeğin sıkıcı bayağılığından kaçmak için bir fırsattır.