Şöyle bir durup bakmak lazımdı, sadece sessiz kalıp düşünmekti amacım . Yazdıklarınla sınırlıydın benim için ,uyuşamadığım epeyce söz kullandın, biliyordun da ..sonra vazgeçtin am a ikimizde biliyoruz ki o sözler çıkmayacak içimizden ,ne istemediğimizi anladık. Boş ver ya biz durmamız gereken haddimizi aştık. Ben yabancıyım buralarda sen kurt ..yoldaş olamadın bana...