hndeli

hndeli
@hndeli
Her insan kendi hissine düşen bir, iki kişilik saadet payı için kavga etmeli. Hiç olmazsa bu kavgayı yapmalı ki, asıl hakikat dünyayı bulsun. Bu kavgada kazanmamalı ki, Hanya' yı Konya' yı anlasın. Bu kavgada zaten kazanmak da yoktur a. Çünkü belki ortada galip vardır ama, mağlup olan yoktur ki...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
''Yaşamam gereken ama yaşayamadığım bir hayat varmış gibi hissediyorum içimde''
Alıntı