hndeli

hndeli
@hndeli
Şöyle bir durup bakmak lazımdı, sadece sessiz kalıp düşünmekti amacım . Yazdıklarınla sınırlıydın benim için ,uyuşamadığım epeyce söz kullandın, biliyordun da ..sonra vazgeçtin am a ikimizde biliyoruz ki o sözler çıkmayacak içimizden ,ne istemediğimizi anladık. Boş ver ya biz durmamız gereken haddimizi aştık. Ben yabancıyım buralarda sen kurt ..yoldaş olamadın bana...
Duygu ve Düşünce
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Her insan kendi hissine düşen bir, iki kişilik saadet payı için kavga etmeli. Hiç olmazsa bu kavgayı yapmalı ki, asıl hakikat dünyayı bulsun. Bu kavgada kazanmamalı ki, Hanya' yı Konya' yı anlasın. Bu kavgada zaten kazanmak da yoktur a. Çünkü belki ortada galip vardır ama, mağlup olan yoktur ki...
''Yaşamam gereken ama yaşayamadığım bir hayat varmış gibi hissediyorum içimde''
Alıntı

hndeli

, 1000Kitap'a katıldı.