Ne mutlu size,insanlar!
Dünyayı istediğiniz hale çevirdiniz, size ne kadarı gerekli idiyse, o kadarını aldınız. İsteklerinizi,hadiseleri ,yeryüzünün kaldıracağı kadarına uydurdunuz .Siz tam da o kadarsınız olmanız gerektiği kadar.
Her ikimiz birer taşız. Bizde var olan her şey taştan. Sevincimiz taştan birbirimizden uzak oluşumuz, yakınlığımız da taştan. Bizim bakışımız ve hayalimiz, taştan. Göğümüz de sevgimiz de taşlaşmış halde ve bizde taşız.
Sevinçlerimiz taştan, ayrılığımız taştan, buluşmamız da taştan. Düşüncelerimiz taştan,hayallerimiz,bakışlarımız... Göğümüz ve yıldızlarımız da taş olmuş....