ely

ely
@hobilik
Puan vermedi·331 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2020 02:20
Durup dururken birden kör olan insanları konu alıyor ve bu körlük giderek yaygınlaşarak bir salgına dönüşüyor. Kitap çok akıcıydı, yazarın anlatımını çok beğendiğim. Bir de diyaloglar konuşma çizgileriyle belirtilseydi tadından yenmezdi. hayatta kalabilmek adına, kurdukları hayvani düzeni, yaşadıkları rezillikleri bunlara adapte oluşlarını, bunun aslında körlüğün getirdiği doğal bir zorunluluk çerçevesinde yaptıklarını kitapta efsane bir şekilde anlatılmış.hayatta kalabilmek için bazı şeylere katlanmaları ve asla yapmayacağı şeyleri yapmalarına şahit oluyoruz. İnsan acaba ben olsam ne yapardım demeden edemiyor. Kitapta isimler yok insanlardan onların dış görünüşüyle bahsederek konuyu ele alıyor. Yazarımız ne de olsa herkesin kör olduğu bir yerde isimler neye yarar diyor ve doktor, doktorun karısı, koyu gözlüklü genç kız şeklinde anlatarak kitap ilerliyor.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
Özge isimli okura yanıt verildi
ely
kesinlikle katılıyorum, içinde olduğumuz durumu baz aldığımızda insan yine de beterin beteri de vardır demeden edemiyor ama😄
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·331 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2020 02:20
Durup dururken birden kör olan insanları konu alıyor ve bu körlük giderek yaygınlaşarak bir salgına dönüşüyor. Kitap çok akıcıydı, yazarın anlatımını çok beğendiğim. Bir de diyaloglar konuşma çizgileriyle belirtilseydi tadından yenmezdi. hayatta kalabilmek adına, kurdukları hayvani düzeni, yaşadıkları rezillikleri bunlara adapte oluşlarını, bunun aslında körlüğün getirdiği doğal bir zorunluluk çerçevesinde yaptıklarını kitapta efsane bir şekilde anlatılmış.hayatta kalabilmek için bazı şeylere katlanmaları ve asla yapmayacağı şeyleri yapmalarına şahit oluyoruz. İnsan acaba ben olsam ne yapardım demeden edemiyor. Kitapta isimler yok insanlardan onların dış görünüşüyle bahsederek konuyu ele alıyor. Yazarımız ne de olsa herkesin kör olduğu bir yerde isimler neye yarar diyor ve doktor, doktorun karısı, koyu gözlüklü genç kız şeklinde anlatarak kitap ilerliyor.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
Özge isimli okura yanıt verildi
ely
Konuşma kısımlarına zaten bir süre sonra alışıyor insan. Evet bende etkisinden çıkamayacağa benziyorum kitap bittiği için boşluktayım adeta :)