Git kapını kapatıp affı bekle dört duvarla
Kasıklarında iz bıraktıklarına dön zor olmaz
Kızardığın vakitti gözlerimden aktığın biran
Şuanda perişan bir halde tuttu bedduam
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamak lazım Yine bir şeyler paçamda saklı, bunu kim görmüş? Anlam ve lezzeti önceden tattım Yitirdim tılsımı iştahım kaçtı Kimisi zavallı rastlantı sandı Azami miktarda çiçekler dağıttım Zahiri şarkılar kimlere kaldı?