yazarın, çevirmenin emeğine sağlık ama cidden hayatımda okuduğum en boş kitaptı. Yazım dili çok sade ve garip, konu basit. Bazen böyle basit konular güzel anlatılabiliyor diye bir şans vermiştim ama kitaba verdiğim parayla çok daha güzel kitaplar alabilirdim.
Normal İnsanlarSally Rooney · Can Yayınları · 20199,8bin okunma
Kimsenin sevgisine değer olduğunu düşünmemişti Marianne. Ama şimdi yeni bir hayatı var, ilk anı da bu; Evet, o andı işte, hayatımın başladığı an o andı.