Güzel günlerin habercisi
#okudumbitti #güzelgünlerinhabercisi
. Düzenim bozulur hayatın altı üstüne gelir diye endişe etme.. nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını…
Yara almak , sabırla iyileşmek ,umud etmek ve ikinci bir şansı derin anlatan bu hikayeyi bütün haline getiren bir söz bu …Hz şems’in o derin Anlamlı nasihatı..
. Hikayenin temelinde, çok büyük acılar yaşamış iki insanın küçük bir kasabada kesişen yollarını ve birbirlerinin şefkatine sığınarak eksik yanlarını, yaralarını sarıp ikinci bir şansla yeniden ayağa kalkmak, yeni hayatın ilk gününe birlikte başlamak var..
Kurguda iki ana karakterimiz Cade be Hope’un dışında bir de tatlı köpüşümüz gölge var..
. Hope ikiz kardeşini savaşta kaybeder ve hayata küser.. yaşadığı bu büyük acı yüzünden evini bırakıp izole bir yaşamı tercih eder.. küçük bir sahil kasabasına yerleşerek orada öğretmenlik yapmaya başlar…okul dışında insanlardan arınıp doğaya ,hayvanlara tutunarak iyi olmaya ugrasmakmaktır.. ama işler umduğu gibi gitmez çünkü çalıştığı okulda bir nedenden dolayı veliler, müdür, öğrenciler ,öğretmenler birbirine girmiş ve her şey sarpa sarmıştır..
kendini iyileştirmeyi düşünürken karşısına Cade çıkar..Cade afgan Savaşı’nda yaralar almış hem fiziksel hem de psikolojik olarak yitik bir askerdir..
Yaşadığı travmalar yüzünden insanlarla arasına mesafe koymuş ,öfkeli ve kendini dünyadan soyutlamıştır.. aynı zamanda işlediği suçtan dolayı kamu hizmeti cezası almış, o da kendini bu sakin kasabada bulmuştur..( ya da öyle sanmıştır ) çünkü sonradan yaşananlar kasabanın hiç de umulduğu gibi masum bir yer olmadığını gösterir.. Cade ‘nin kasabaya gelmesi hikayenin kırılma anınıda beraberinde getiriyor
. Hikayede bir de gölgemiz