Kaan Horoz

Kaan Horoz
@hrz_kaan
Lisans
İzmir
12 Şubat
124 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Zulüm bizdense ben bizden değilim!"
10/10
·113 syf.··
2024 3. kitabı
İlk defa inceleme yazısı yazıyorum. Çünkü ilk defa bir inceleme yazısı yazmayı gerekli buldum. Bu kitabı herkesin mutlaka okuması gerektiğini düşünüyorum. Özellikle de 1915 Ermeni Soykırımı gerçekliğini inkar edenlerin okuması lazım. Resmi tarihin yalanlarıyla, inkarlarıyla kafaları doldurulmuş, hiç gerçekten araştırma yapmamış insanlarımızın bir umut gerçeği görebilmesini umuyorum. Kısa bir Anı-Anlatı kitabı. Kısa olması sebebiyle kimseyi sıkmayacağını düşünüyorum. Ama şimdiden söyleyeyim; etkisi çok derin! Uzun yıllardır bu gerçekliği bilmeme rağmen kitabı okurken kafamda canlanan o sahneler beni derinden etkiledi. Yani açık söyleyeyim gözyaşları sel oldu aktı. Şimdiden uyarayım, kitap fazlasıyla ağlatıyor. Bu kitabı ağlamadan bitirebilecek "insanın" duygusu ve vicdanı yoktur! Bunu çok net söylüyorum. Bu soykırımın herkes tarafından artık kabul edilmesi ve bununla yüzleşilmesi gerekiyor. "ZULÜM BİZDENSE BEN BİZDEN DEĞİLİM!" diyenlere selam olsun
Edebiyat
AnneannemFethiye Çetin · Metis Yayınları · 2004473 okunma