Şeyma

"O bir adım atsa ben koşarım" diyor ya insanlar; garipseyerek bakıyorum. Ya o da aynı şeyi düşünüyorsa, nasıl buluşacaksınız? Sen bir adım at, o koşsun, olmaz mı?
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyiliğin anlamını hızla kaybediyoruz. Kalp meselesidir iyilik. Oysa o da artık akla teslim edilir oldu. Modern hayat parmağını yüzümüze sallaya sallaya şunu söylüyor: "Bu kadar iyi olma. Bu kadar iyi olmak iyi bir şey değil. İyi olursan kullanırlar seni... İyilikten maraz doğar!"
1K
Gitgide daha ciddi, daha bilmiş, daha kibirli, daha yapmacık ve daha sevimsiz insanlar olduk. İnsan ilişkilerinin, dostlukların, arkadaşlıkların neşesi kalmadı. Samimiyet bugün altın değerinde.
1000k
Bazı insanların pahalı zevkleri var. Bilirsin işte. Su altı otelinde konaklamak, dünyada eşi benzeri olmayan mücevherler almak, yarış atları koleksiyonu, klasik araba koleksiyonu yapmak falan... Sahip olamayanların imrendiği zevkler... Şöyle dursun... Bana göre, dünyanın en paha biçilemez zevki "gün doğumunu izlemek"...
Beklentilerimizi tekrar gözden geçireceğiz dostum, kocaman bir mutluluk peşinde koşmak yerine, küçük mutlulukları toplayıp biriktireceğiz. Böyle daha kolay olacak.