Şeyma

Ne yapmalı? Yapacak bir şey yok. En kötüsü de bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç kimse dışarıdan görüldüğü gibi değildir ve bir insanı tanımak yıllar alır.
1000k
Ama mutluluk fotoğrafa yansır mı acaba?..
Hani ne denilmiş: "Harâbat ehline hor bakma şâkir, defineye mâlik virâneler var."
"Kendi ışığına güvenen, başkasının parlamasından rahatsızlık duymaz." ~Victor Hugo