Aslında müdahale etmeye çalıştık ama yetmedik, yetemedik, yapamadık. Belki farklı hareket edebilirdik, hep vicdan azabımız olacak bundan dolayı, biz eksik kaldık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(...) Biz de artık şansımıza diyorduk, ya yaşayacaksın ya da öleceksin. Ölüm uzak gelmiyordu bize, doğal geliyordu. Biz de sınırın, Sur'un öbür tarafında pasif bir şekilde ölümü yaşıyorduk.