"Ah,ne yapacağım,ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim böyle bilinmezlikte olmam,bir geleceğimin olmaması,başıma ne geleceğini tahmin edememek. Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var. Sonsuza dek ağlayacağım!"
Insancıklar-Dostoyevski