Aygün⁷

Aygün⁷
@hsnvaa
#arirang #444
-insanın kendisini keder ve dertlerle dolu bir çuvala tıkıp ağzını da bağlaması kadar kötü bir şey olamazdı.
Sayfa 408·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Huzurluydu. Bedeninden uzaklaşmıştı. Anlaşılan o ki, zihnini de terk etmişti.
İnanması gereken tek şey, kendi hisleriydi.
Sayfa 382·Kitabı okudu
Aynada kendine baktı. Perişan görünüyordu. Aynadakı aksini ilk kez görmezden geldi.
"Ah,ne yapacağım,ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim böyle bilinmezlikte olmam,bir geleceğimin olmaması,başıma ne geleceğini tahmin edememek. Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var. Sonsuza dek ağlayacağım!" Insancıklar-Dostoyevski