Biraz yüksek lisans işlerim var. Kitap okumaya mola verdim. Yakında geleceğim :).. Bu arada uygulamayı hala kullanıyorum :) Pşşt deseniz Duyarım. :D
—Kitaplarda kendimi bulduklarımı burada paylaşıyorum..
Şöyle dua et: “Rabbim! Benim gireceğim yere doğrulukla girmemi, çıkacağım yerden doğrulukla çıkmamı nasip eyle; yüce katından bana yardımcı bir güç, kuvvetli bir delil ver!”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başta annem ve bana bir anne gibi bakan ablam olmak üzere tüm annelerimizin ve geleceğin anne adaylarının anneler gününü kutlarım. 🤗🤗..
Annesi vefat etmiş olan tüm abilerim/ablalarım ve kardeşlerimin allah sabrını kolaylaştırsın. 🙏🏻
Tanışmak ilahi bir ikramdır; elde etmek ise gayret ister. Ve zafer, gayretten sonra gelir. Zira zahmetten sonra rahmet gelir. Kaderde gayrete aşıktır neticede.
Düzenlendi: (anonim)