Biraz yüksek lisans işlerim var. Kitap okumaya mola verdim. Yakında geleceğim :).. Bu arada uygulamayı hala kullanıyorum :) Pşşt deseniz Duyarım. :D
—Kitaplarda kendimi bulduklarımı burada paylaşıyorum..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsan olmak için pek akıllı olmaya gerek yok. Hatta bana öyle geliyor ki, bazan tam tersi oluyor. Gerçekten zeki ve kurnaz bir adamı al örneğin, iyi bir insan çıkması nadirdir."