Biraz yüksek lisans işlerim var. Kitap okumaya mola verdim. Yakında geleceğim :).. Bu arada uygulamayı hala kullanıyorum :) Pşşt deseniz Duyarım. :D
—Kitaplarda kendimi bulduklarımı burada paylaşıyorum..
Dünyada daha bundan güzel bir memleket görmemişsinizdir. Ama insanları, bize karşı kötü davranırlar. Öyle korkak, öyle işkillidirler ki, birbirlerine karşı bile kötü davranırlar.