Biraz yüksek lisans işlerim var. Kitap okumaya mola verdim. Yakında geleceğim :).. Bu arada uygulamayı hala kullanıyorum :) Pşşt deseniz Duyarım. :D
—Kitaplarda kendimi bulduklarımı burada paylaşıyorum..
Benim yapabileceğim şey budur işte. Bundan çoğu elimden gelmez. Eğer ben bundan çoğunu yaparsam, bütün ötekilerin rahatı kaçar... Bunu bildikleri için, onların bana güveni var.