Biraz yüksek lisans işlerim var. Kitap okumaya mola verdim. Yakında geleceğim :).. Bu arada uygulamayı hala kullanıyorum :) Pşşt deseniz Duyarım. :D
—Kitaplarda kendimi bulduklarımı burada paylaşıyorum..
Bugün, bugünü; yarın, yarını düşün... Sen benim dediğimi yap. Eski adamlar böyle yaparlardı. Yolun ne kadar süreceğini düşünen kimse, kafasını boş yere yormuş olur.