hüseyin öz

hüseyin öz
@hsynoz07
'' Bazen edilgen kalmak, hiçbir şey yapmamak, hata işlemekten bile daha vahimdi.''
Sayfa 401·Kitabı okudu
hüseyin öz
çokgüzel bir paylaşım. ellerinize saglık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senin bende nasıl bir boşluk bıraktığından haberin yok. Ne kırdığından ne de üzdüğünden haberin yok senin... Önceleri çoktun, sonra yok oldun.. .
hüseyin öz
çok sevdiğim bir yazar.teşekkürler.