Geçen gün Ankara Şehir Hastanesinde 2 kanser hastası konuşuyor...(Yan yana oturunca istemeden kulak misafiri oldum.)🥺Biri 17 yaşında delikanlı,diğeri 37 yaşında abla.Abla"çok korkuyorum"dedi. İkisi de ilik bekliyormuş."İliklerimiz Hindistan'dan geldi,ben çok korkuyorum ya inşALLAH iğleşiriz"dedi...Birbirlerine baktılar acaba ilik bekleyen 3. Kişi kim dediler?Sonra sessizlik oldu.🥺Hayat çok acımasız değil mi?Kimi yaşamak için, kimi ölmek için can çekişiyor.