📌 Okuduğum son kitapta " rasyonalizm" den bahsediyor...
Zaten ne olduğunu biliyordum...
Bazen duygularımız yüzünden allak bullak oluyoruz. Doğruyu yanlışı birbirinden ayırt edebilmemize rağmen kalbe yenik düşüp o hatanın kölesi olabiliyoruz. Yeri gelince de akıl kalpten büyük oluyor ve mantık çerçevesi dışına çıkamıyoruz. Bu iki arası araf gibidir yanlış seni cehheme sürüklerken, doğru sana cennetin kapılarını açabiliyor ama sen sadece o ince çizginin üstünde yürürken ne tarafa düşeceğini bile bilmiyorsun...
Ah çilesine baş koyduğum sevdam!
Sen bu ince çizginin gündüzü müsün, yoksa gecenin en karanlık yükü müsün ? 🐢