...güneşin ortasına uçmak çok da gerekli değil ama dünya üzerinde, arada sırada güneşin aydınlattığı ve insanın biraz ısınabildiği sade, küçük bir köşeye sığınmak lazım.
Evlenmek, bir aile kurmak, gelen bütün çocukları kabullenmek, bu güvensiz dünyada onları yaşatmak ve hatta biraz da yönlendirmek, benim görüşüme göre bir insanın başarabileceği en yüce şey.