Ayrılığın Kökeni ve Türkiye’de Modernleşme Atılımları adlı kitapların yazarı...Öğretim görevlisi, avukatlık ve hakimlik mesleklerini icra etti. Hakimlikten emekli olduktan sonra Antalya’da avukatlık yapmaktadır…
Başkalarını bilemem ama, ben hep merak etmişimdir:genç ölenler yaşlansalardı? Rimbaud ya da Masaccio, Orhan Veli ya da Oğuz Atay… bıraktıkları yerden otuz ya da elli yıl daha yaşayacak olsalar neler koyarlardı ortaya, imgeleri biz de ne ölçüde değişirdi?