Kitabımız 18 kısa hikayeden oluşuyor. Ben otobüste gelip giderken okudum. Böylece diğer romanlarda olduğu gibi tüm odağını ayırmaya gerek kalmıyor. Kelimeler ve cümleler insanın içinden kopup gitmiş gibi duruyor. İnsanı hafifleten, yükünü azaltan bir etkisi var. Bu güzel kitap için Kitap Şuuru sayfasına teşekkür ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitaba başladığımda altını çizmeyi düşünüyordum ama her cümlenin altını çizmek anlamsız olacağı için vazgeçtim bu kararımdan. Okuduğum en iyi kitap bu artık.