Gelecekte bu medya da yok. Enerji, sorunu da çözülüyor. Humanoidler NEOM’dan sokağa çıkınca emek de anlamsız hale gelecek. Para, o da yok. Zaten bu konuda Aralık ayını bekleyin. Yasama, yürütme, yargı, hepsi “Yeni norm”un “Rasyo”larına göre, GPT3’le çözülecek. Hepsi geliyor, “o zaman bu kadar insanı ne yapacağız” sorusuna. Onun için Covid ve kısırlaştırıcı aşı gündeme geliyor. Onun için cinsel kimlik konusu gündeme geliyor, onun için ailesiz toplum, “Birey” ve “Gender” gündem oluyor. Onun için 5G ve Starlink’e ihtiyaç var. Onun için bir tarihin sonunu getirecek bir medeniyetler savaşı, kıyamet savaşından söz ediyor birileri. Onun için “Yüzyılın projesi”ni konuşuyoruz. Ve yeni bir dünya kurulurken, bir “1 kelime” ve “1 harf”in kavgası ile oyalanıyoruz. Bana bu konuda “hayal kuruyor, rüya görüyor” diyenler, uykularında konuşuyorlardır belki de.. Biliyorum, birilerinin ayağına basıyorum, ama ilginç, ses başka yerden geliyor.
Selam ve dua ile.