-Demokrasiyi yıkan da, onun en büyük değer saydığı, doymadan arzuladığı şey olur.
-Nedir o?
-Özgürlük.
...
-Bu özgürlüğe susamış devletin başındakiler içki sunmasını bilmeyen sakilere döndüler mi, demokrasi alabildiğine hürriyet içip sarhoş olur. Halkı yönetenler her yola girmesini beceremez, her istenen özgürlüğü veremez olunca halk onları suçlandırır, hain diye oligark diye cezalandırır.