sadecehsd

sadecehsd
@hurside
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“o hep benim yarim kalan öyküm olacak. ne sonu belli ne de başı. yarim ve eksik, tıpkı benim gibi.” [alaz altuğ sipahi]
Alaz Altuğ Sipahi]·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“kimse benim için suskun biri diyemesin çünkü yaşadığım dünyada susmak, suçların en büyüğü.” [sedef sarmaşık]
Sedef Sarmaşık·Kitabı okudu
“tüm hayattım boyunca herkes yaraladı beni ama kimse yaralarımı sarmadı.” [sedef sarmaşık]
Sedef Sarmaşık·Kitabı okudu
”sana nasıl ulaşacağımı bilmiyorum.” “zorsun, sedef…” “sana ulaşamayacağım kadar zor.” [Sedef - Alaz]
Sedef Sarmaşık - Alaz Altuğ Sipahi·Kitabı okudu
“evet, kimse gelmeyecekti, kimsesiz birinin kimsesi olmazdı ki.” [sedef sarmaşık]
Sedef Sarmaşık·Kitabı okudu