Harika bir kitap!!! Bayıldım… Bazı satırlarını okurken kendi cümlelerimle karşılaştım… Saçmasapan bulduğum düşüncelerimi Robin sharmanın kaleminden okuyunca daha bir sevdim. Birçok farklı açıdan hayata dair çok güzel önermeler sunuyor. Çok sevdim. Keşke Türkçeye çevrilse ve daha çok okunsa…