Hüseyin

Hüseyin
@huseyin9263
Gerçek olan ölüm ve evde onu bekleyen kederdi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece her ani, her dakikayı yaşamak ve hiçbir şey beklememek. Sadece var olmak
Sayfa 229·Kitabı okudu
Günün birinde uyandım, yatağımda doğrulup oturdum ve gülümsedim. Artık en ufak bir acı çekmiyordum ve birden doğru insan diye bir șeyin olmadığını idrak ettim. Ne yeryüzünde ne de cennette. Öyle biri, öyle tek bir kişi yok. Sadece insanlar ve her insanın içinde bir tutam doğru insan var ama kimsede, bizim diğerinden beklediğimiz ve umduğumuz șey yok. Kusursuz insan diye bir sey yok ve o mutluluk veren, harikulade tek adam aslında hiç var olmadı. Sadece iclerinde ışık kadar moloz da olar insanlar..
Sayfa 101·Kitabı okudu
İnsanın kendi doğasına aykırı yaşaması, insanüstü bir gayret gerektirir. Dişini sıkarak mutlu olmaya çalışıyordu. Gergin bir halde rahatlatmaya, uyumlu, tasasız ve güven dolu olmaya çabalıyordu
Vicdanımız kuruyor. Babalarını erken kaybetmiş yetim çocukların masum başlarını koyacakları göğüsler çoktan çöktü, farkında misinız? Göğüs çoktükçe zulum tepemizde kalıyor. Kavisli ve dolaşık geçmişimizse bozuk düzenimizin telleri olmuş. Duyduğunuz sesler bu yüzden içli ve bu kadar derinden geliyor
Sayfa 25·Kitabı okudu