12 öykü dense de 12 bölümlük bir novella olmuş. Yazar senarist olduğundan iki saatlik dizilerdeki gibi sayfa sayısına oynamış gibi de bir his verdi. His. Verdi. His verdim dedi, yazar ve ilerledi. gibi kısımlar atılsa edebi olarak da anlatım olarak da bir şey kaybeder miydik emin olamadım.