Resul Bulama nın yazı dilini sevdim, ki ilk kitap için en önemli hususlardan birisi bu bence. Resul Bey üzerinde yeterince düşünülürse her şey üzerine hikaye yazılabileceğini de göstermiş bu kitapta. Kitap her ne kadar öykü kategorisinde yayınlansa da novella olarak tanımlardım ben ama bu çok önemli değil. Her bir parçanın akıcı ve yumuşak tınısı hoşuma gitti. Finale doğru olan defineci kısmını bağlama tam oturtamasam da başarılı ve önerdiğim bir kitap olmuş Taş Sektirme Ustası