Tekrar soruyorum kendime: Gençlik yıllarını nasıl geçirdin? En mesut anlarını nereye gömdüm? Hakikaten yaşadın mı sen ? Bak dünyaya her şey nasıl gittikçe soğuyor, görüyor musun? Ve biliyorum ki daha birçok yıllar böyle gelip geçecek ve arkasındanda feci yalnızlık bir yılan gibi yavaş yavaş sürünerek gelecek.
Gerçi içimi bir kitap okur gibi ortaya dökerken, ruhumun en gizli hislerini çekinmeden itiraf ederken, karşımdaki tarafından anlaşılmayı beklememeyi çoktan öğrenmiştim.