Kadını hemen elde edilen veya edilemeyen , değer vereni hor görüp acı çektiren yücelten bir betimleme içinde olması beni bir kadın olarak çok rahatsız etti . Her ne kadar bir çok insan için klasik olsa da benim bu kitaba olan hisslerim tamamen olumsuz yönde pozitif ayrımcılık ile dolu bir üslup… Ne acı !