...eğer bir gün bu ülkedeki her çocuğu kendi öz evladın, her anneyi kendi öz annen, her babayı da kendi öz baban gibi görmeyi başarırsan, işte o gün işgal ettiğin makamın hakkını vermiş sayılırsın.
Yüksek bir makamdayken ölmekten daha büyük şans yoktur. Sıradan bir yöneticinin devleşmesi en çok buna bağlıdır. Hele bu ölüm bir de suikast söylentisiyle beslenirse, ölen kişinin ilahlaşması kaçınılmazdır.