Rabia Atay

Rabia Atay
@hypatia22
Babalar her zaman haklı değildir
öğrenci
Üniversite
İstanbul
20 Mayıs 2004
51 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Sevmek bazen fedakarlık yaptırmayı gerektiriyormuş
İnsanın söylemek isteyip de hani söyleyemediği sözler vardır ya. Ne bileyim. Böyle bi', böyle bi' kanser gibi hani. Büyüdükçe büyüyor, büyüdükçe büyüyor. Anladın mı? Büyüdükçe büyüyor işte. Seni gördükten sonra Leyla, sen öyle büyüdün ki içimde, her yanım sen oldu. Anlıyor musun? Sonra ben sensiz olamadığımı anladım, yalanlar söyledim sana. Bir sürü yalan söyledim sana, evet. Bu yalanlar öyle büyüdü ki kaçıp gideceğinden korktum. Hep böyle bi' korku vardı içimde. İşte sen içimdeki o korkuydun Leyla. Senin yanında mutsuz olmaya bile hazırdım ben. Hani dünyaları verseler... Anladın mı? Dünyaları verseler vazgeçmem derler ya. Öyle olmuyormuş işte. O kadar basit değilmiş Leyla. Birinin çıkıp başkalarını da düşünmesi gerekebiliyormuş yani anladın mı? Onların mutluluğunu, sevgilerini, acılarını, ne bileyim. Bazen sevmek, Leyla fedakarlık yapmayı gerektirebiliyomuş.Anlıyor musun? Ben seni hep beklerim. Bir saat de beklerim, bir ömür boyu da beklerim.
Sevgi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Leyla ile Mecnun
- Leyla, nedir senin bu acelen? He, nereye yetişmeye çalışıyosun? Kimden kaçıyosun? Bana niye böyle davranıyosun? Benim ömrüm senin peşinde koşmakla geçiyo Leyla, farkında mısın? Senin için hiçbir şey yapmıyorum, hiçbir şey yapmıyorum di mi? Bi' gün bi' haber alıyorum, akşamın bi' saatinde Leyla'nın nişanı var. Bi' gün bi' haber alıyorum, gecenin bi' kör vaktinde Leyla'nın düğünü var. Hop gidiyorum düğünü basıyorum. Bi' gün bi' haber alıyorum, Leyla Amerika'ya gidiyor. Leyla, Leyla ben senin için daha napıyım ya? Senin için daha napıyım Leyla? Sen beni sevmiyosan bırak beni. Bırak, şu bankta göm beni ya! Ama n'olur kafanı çevir etrafına bi' bak ya. Sen nereye bakarsan orada olmaya çalışıyorum Leyla, farkında değil misin bunun? + Sadece gitme, kal demeni istedim. Onu desen, onu desen yeterliydi. Sadece "gitme, kal" demeni istedim. Leyla ile Mecnun Burak Aksak
Sonsuz Ayrılık
İstemem Eksik Olsun
Ne yapmalıydım Le Bret ? Sonradan görmelere övgüler mi yağdırmalıydım ?
Düşünce
Kontes&François
Boğuk korku yok oldu,yerinde yalnızca nedenini nafile bir çabayla bulmaya çalıştığı garip bir acı var.Korkan çocukların karanlık ve anlaşılmaz gecelerde aniden uyanıp yapayalnız olduklarını hissedince duydukları bir acı...
Sayfa 80 - Koridor Yayınları·Kitabı okudu
Ölüm

Rabia Atay

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
Beğendi
·
2021 27. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 33,7bin okunma