Ozz

Ozz
@hyperstatic
Kitap okuma motivasyonumu artırmak ve okumayı özendirmek niyetiyle burdayım.
Diyelim ki işin sonu her halükarda kötü bitecek. O zaman iki ihtimal var: Ya şu anın keyfini çıkarırsın ve problemle karşılaşınca üzülürsün ya da şu anını da mahveder ve olayla karşılaşınca yine üzülürsün. Beyhan Budak
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kuantum alanı
Bu alanın nasıl bir şey olduğuna dair biraz fikir edinmeniz için bir örnek vereyim: Dünya üzerindeki herkesi, bütün insanları, bütün hayvanları, bütün bitkileri ve hem doğal hem insan yapımı bütün fiziksel nesneleri, kıtaları, okyanusları, hatta dünyanın kendisini çekip aldığınızı düşünün. Sonra gezegenleri, uyduları ve güneş sistemimizdeki güneş dahil bütün yıldızları çıkardığınızı hayal edin. Sonra galaksimizdeki diğer güneş sistemlerini ve evrendeki bütün galaksileri sildiğinizi gözünüzde canlandırın. Hava yok, gözlerinizle görebilmeniz için ışık bile yok. Sadece zifiri bir karanlık, boşluk, sıfır noktası alanı var. Bunu hatırlamanız çok önemli çünkü şimdiki andaki bir bilinç olarak birleşik alana açıldığınızda, sonsuz karanlık bir uzayda ve fiziksel her şeyden yoksun olacaksınız. Şimdi sadece hiçbir şey görmediğinizi değil, bu aleme fiziksel bedeniniz olmadan girdiğiniz için görme, duyma, hissetme, koklama ya da tatma becerinizin olmadığını hayal edin. Burada hiçbir duyunuz yok. Kuantumda var olabilmenizin tek yolu bir farkındalık hali. Doğaüstü Olmak
Alıntı
"Bazı aşkların gerçek olduğunu daha sonra fark ediyorsun, " dedi. Bakışlarını bana çevirdiğini görünce "Fark ettiğin zaman uzaklarda oluyorsun, " dedim, "Geride bıraktığın aşk seni karanlık bir odada yakalıyor ve yakandan tutup sarsıyor. Tıpkı çölde olduğu gibi, yoğun bi yalnızlık sana dokunuyor, meydan okurcasına etrafını sarıyor ve o duygudan çıkmak için hiçbir yolun olmadığını görüyorsun." Simona yıldızları izlerken, "Çaresizliği fark ettiğinde bunu kabulleniyorsun, " dedi, "Benim için en ağır olanı işte bu kabullenme duygusuydu. İnsanı kıskıvrak yakalıyor. En hazırlıksız anında, bir akşam yemeğinde ailenle yemek yerken veya arkadaşlarınla gittiğin bir barda eğlenirken seni yakalıyor, aklına geliyor yaralı aşkın. Aslında kim yaralı? "diye sordu kendi kendine ve sonra bana dönüp "Aslında sen kendini yaralıyorsun, deli gibi aşık olduğunu kendine itiraf etmediğin onca zaman kendini kandırıyorsun ve onu kaybedene kadar kendine yalanlar söylemeye devam ediyorsun." "Sonra birden kendine söylediğin o tüm yalanların ömrü bitiyor," dedim sokağın köşesindeki trafik ışıklarına bakarken, "Kendine gerçekleri itiraf etme zamanı geliyor, her ne kadar bunu onca zaman ertelemiş olsan da. Kaçışı olmayan bir günah çıkarma seansı gibi, birden dürüst oluyorsun kendine karşı. Onca zaman içinde sızlayan duygunun vicdan olduğunu zannederken, bir başkasını üzdüğün için kendine kızarken, kaçırdığın aşkın sende açtığı yarayı kavrayıp gerçekte kimin kan kaybettiğini fark ediyorsun." Gecede Saklı Yalnız Aşklar
Alıntı
Ne kadar fedakarlık yaparsan o kadar aşık oluyorsun. Gecede Saklı Yalnız Aşklar
Alıntı
Özellikle kadınlar, niye böylesiniz?
Gerçekten elini yıkama ihtiyacın varsa, ayrı tabi ☺
Hayata Dair