gelecekteki mateo’nun özleyeceği arkadaşlarının listesi daha uzun olacaktı ama hiçbir zaman büyüyüp gelecekteki mateo olmayacaktım. Kimse benimle kafa olmayacaktı, kimse beni piyano çalarken dinlemeyecekti ve kimse ehliyetimi aldıktan sonra babamın arabasının yolcu koltuğunda oturmayacaktı
kendimle dalga geçmem ne acınası! belki de ayaklar altına alınmış saygınlığımdan mütevellittir. aslında bunları başkasından duymak istemediğimden, onlardan önce bizzat kendime söverim. ne alçakça, değil mi?