Aşkı değerli kılan nedir?Yarım kalmış olması mı,hiç umut yokken dahi sevgiliyi beklemek mi,yapılan sonsuz fedakarlıklar,hangisi?
Yıllarca beklenmiş,unutulamamış bir sevgilinin ölüm haberi bekleyen için ne şekil bir hissiyat muhteva eder?
Cinayet masasının dosya arşivini karıştırmak gibi,merak edilen ancak merak ediyor olmanın ne kadar normal olduğunu sorgulatan.Cinayet mefhumunu,faili,maktulü tüm çıplaklığıyla suratınıza çarpan,ötesi yok.
İnsan 14 lerinde evde bulduğunu okuyor,malum yıl 80 ler.Tüm kitapları tarafımca okunmuştur ne yazık ki.Ve "dost kitabevi " keşfedilip bu türün evdeki varlığının devamı engellenmiştir.