Kendimi tanımlayabildiğim, bak bu da böyle olurmuş dediğim kitaplardan birisi Avucunuzdaki Kelebek. Daha önce bi çok kez karşılaştığım ama almadığım, sonrasında okulda bir hocamın projesine yardım ederken hikayesini duyduğum ve mutlaka okumalıyım dediğim bir kitaptı. Ahmet Şerif İZGÖREN yine harika bir eser bırakmış bu dünyaya. Kendini bulmak isteyenlere mutlaka ama mutlaka tavsiye edeceğim, hatta bir kaç kişiye hediye edeceğim bir kitap. Saatlerce övebileceğim kitabın incelemesini kısa tutup, güzel düşüncelerimi paylaşırken sizlerinde okumasını kesinlikle bir kez daha tavsiye ediyorum.
Keyifli Okumalar :)