Ayşe

Ayşe
@hzraysgl
Kelebek telaş içinde dedi: " Benim çok zamanım yok. Sadece yirmi dört saatim var. Kelebek olduktan sonra , ömrümüz bu kadar."
Sayfa 113 - OLASILIK YAYINLARI