Ayşe

Ayşe
@hzraysgl
Kelebek telaş içinde dedi: " Benim çok zamanım yok. Sadece yirmi dört saatim var. Kelebek olduktan sonra , ömrümüz bu kadar."
Sayfa 113 - OLASILIK YAYINLARI
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·269 syf.··
2021 6. kitabı
Olasılık yayınlarını okudum sanıyorum ki bi fark yoktur. Yine yeni hayatlara dokunmanın verdiği bir huzur . Yazılı sınavına çalışamamak ne olacak diye merak etmek ... insanı alıp götürüyor
PerinaNaşide Gökbudak · Nemesis Kitap · 2011841 okunma

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·269 syf.··
2021 6. kitabı
Naşide Gökbudak
8.6/10 · 841 okunma
Ben bir hayalin gerçeğine aşığım, ve tek farkı gerçeğim fazla acı veriyor ..
Geçenlerde çok sevdiğim bir abi geldi , birkaç saat misafirimiz oldu . Anne babamdan çok ben konuştum birlikte istişare ettik . Yazdığımı söyledim o na . Babamı anlamak için kitaplar okuduğumu söyledim. Öyle takdir etti ki beni. Insanları anlamak için dahi başka şeylerin ardına sığınıyoruz , kendimizi kendimize bile anlatamıyoruz öyle bi zamandayız ki zamanı bile anlayamıyoruz ... Seni de anlamak tüm düğümlerini çözmek istiyorum kopsa dahi seni bilmek tanımak istiyorum. Özür dilerim akıllanmıyorum. Elimde değil yapamıyorum. Ve seni çok seviyorum... ♡Y.E.♡ Burayı sevdim yeni günlüğüm olabilir djfhdhdjdj