Geçenlerde çok sevdiğim bir abi geldi , birkaç saat misafirimiz oldu . Anne babamdan çok ben konuştum birlikte istişare ettik . Yazdığımı söyledim o na . Babamı anlamak için kitaplar okuduğumu söyledim. Öyle takdir etti ki beni. Insanları anlamak için dahi başka şeylerin ardına sığınıyoruz , kendimizi kendimize bile anlatamıyoruz öyle bi zamandayız ki zamanı bile anlayamıyoruz ... Seni de anlamak tüm düğümlerini çözmek istiyorum kopsa dahi seni bilmek tanımak istiyorum. Özür dilerim akıllanmıyorum. Elimde değil yapamıyorum. Ve seni çok seviyorum...
♡Y.E.♡
Burayı sevdim yeni günlüğüm olabilir djfhdhdjdj