Her hikâyenin karanlık bir tarafı olup olmadığını düşündüm. Büyük aşklar, beraberinde büyük acılar getiriyordu. Bu kaçınılmaz bir şey miydi, merak ediyordum.
Şanssız bir dönemden geçtiğinde ve işler istediğin gibi gitmediğinde, kendi hikâyenin yazarı olduğunu hatırla, onu seçtiğin herhangi biriyle, istediğin herhangi bir şekilde yazabilirsin. Ve bu güzel ya da trajik bir hikâye olabilir. Seçim senin.