Mustafa Çakmak

Mustafa Çakmak
@iMustafa77
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Edebiyat
Reklam
Derdini söylemeyenin acıyanı da olmazmış.
Edebiyat
Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.
Edebiyat
Birinden bir kez soğuyunca ilelebet soğurum.
Edebiyat
Hangi ressam o güzel gözlerin hakkını verebilir?
Edebiyat