Bitirdiğimde düşündüğüm aynen şuydu: Yazar yaşadığı olaylardan çıkardığı dersleri, gördüklerini,hayata dair tutumunu,düşüncelerini vs. defterine not almış ve kitaplaştırmak istemiş ama okuyucunun sıkılacağını düşünerek bir kurgu çevresinde yazmış. Okuyun, çok şey öğreneceksiniz.